toviish

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Tove Eriksson - 18 augusti 2013 20:31

Hej alla fattiga människor.

Tänkte börja blogga igen. Ge blogg livet ett försök till, you know what im saying?

Men i alla fall. Jag heter Tove, Jag är 14 år. Absolut Emo.. DONT JUDGE ME!

De va kort om mej. Jag har typ inga vänner och sånt för här i den lilla byn Los så får du inte se ut som du vill.

Och de bor typ bara idioter här, och Resten är awsome.

Idag så har jag vart hos veronica hela dan. Är fortfarande här. Vi har typ inte gjort nånting. Jag har suttit vid mobilen och typ dött. För Jennifer har träffat The Fooo. Och hon åkte karusell med Omar Rudberg. Så ja.. Jag är avundsjuk!

Men en awsome sak är att hon gav Omar min kik. Så han skulle skriva till mej sen hade han sakt.

Så jag väntar... Och jag vet vad ni tänker nu; Ett emo som tycker om ett hipster band. Men ja. Kill me if you want.

Men jag älskar dom mer än vad jag älskar kakor!

Men i alla falll ska fortsätta leka med Veronica nu.

     

Presentation


Tove is the name
Absolut Emo
Fallen angel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards